Tilsette i Årdal kommune må fjerne TikTok og Telegram

Tenk branntryggleik på hytta

Det brenner i over 100 hytter og fritidsbustadar kvart år i Noreg. Dei alle fleste ligg langt frå nærmaste brannstasjon. Det er dei same krava til branntryggleik i hytter og fritidsbustadar som i din private heim. Det er ca. 150 000 hytter i Noreg som ikkje har god nok branntryggleik.

Digital post frå omsorgstenestene

Årdal kommune tek no i bruk sending av post digitalt frå omsorgstenestene.

Formannskapsmøte 23. mars vert sendt direkte

Torsdag 23. mars kl. 12.00 er det formannskapsmøte og me prøver oss denne gongen med direktesending på KommuneTV. Følg formannskapsmøte frå kl. 12.00.

Landbruksplan ÅLA 2023-2025

Landbruksplan perioden 2023-2025 for kommunane Årdal, Lærdal og Aurland er no godkjend.

Temadag om bustad i Årdal onsdag 22. mars

Årdal kommune og Husbanken inviterer til temadag om bustad i kinosalen, Årdalstangen onsdag 22. mars kl. 09:00 - 15:00.  Er du utbyggar, entreprenør?  Treng du ny bustad? - denne dagen set vi fokus på behov, moglegheiter og aktuelle løysingar for framtidas bustadbygging i Årdal kommune. Plakat med informasjon om temadagen.

"No skal me bli skikkeleg gode på kjeldesortering"

Det seier kommunedirektør Stig Stark-Johansen om samarbeidet som utviklar seg mellom renovasjonsselskapet SIMAS og Årdal kommune.

Invitasjon til pårørandeskule

Demensteamet vil med dette invitera til ein "mini" pårørandeskule over tre kveldar. Passar for deg som er pårørande eller nær familie til ein person med demens eller minnesvikt.

Ungdomsklubbane i Årdal

Endring av opningtider