Ledige stillingar: SFO/Tangen skule treng deg!

Me har ledig ein 100% fast stilling og ein 40% fast stilling som fagarbeidar/assistent ved SFO/Tangen skule.

Ledig stilling: Økonomisjef, 100% fast

Me søkjer etter ein økonom som har lyst til å vere med oss inn i framtida og tilbyr derfor rett person 100% fast stilling som økonomisjef i kommunen. Heimekontorløysning kan nyttas.

Stenging av Offerdalsvegen

Stenging av Offerdalsvegen 2. mai til og med 10. mai.

Vegstenging: Viggo Hansensveg i Øvre Årdal

Stenginga gjeld frå 24. april til 8. mai, heildøgnstenging.

Søk på ein allsidig og meiningsfull jobb med heile Årdal som ditt klasserom

- Eg gler meg til å gå på arbeid kvar dag, seier Kari Velle, lektor ved vaksenopplæringa til Årdal kommune. Rundt om kring i Noreg er stillingar i vaksenopplæringa svært ettertrakta, og det med god grunn.

Høyring - endring av Forskrift om minsteareal for hjort, elg og rådyr, Årdal kommune

Høyringsfrist: 20. mai

Formannskapsmøte torsdag 18. april

Formannskapet har møte i kommunestyresalen torsdag 18. april kl. 12.00. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTV.

Ledig stilling, er du vår nye fastlege?

Rett lege på rett stad: Velkommen til oss. Søknadsfrist 6. mai 2024.

Vikarlege i april månad

Kva moglegheiter byr Årdal på i framtida?

Tilflyttarkontoret og Årdal Utvikling inviterte denne veka alle avgangselevane frå Årdal vidaregåande skule til Årdal Teknologipark for å bli betre kjend med jobbmoglegheitene i Årdal i framtida.