Representantskapsmøte for Alarmsentralen IKS

Etter 1 januar 2024 skal møter gjennomført i IKS vere offentlege.

Influensavaksiner, Covidvaksiner og Pneumokokkvaksiner

Vaksineringa med Influensavaksine og Covidvaksine er eit tilbod til risikogrupper. Risikogrupper kan du lesa om på fhi.no

Fast stilling som personleg assistent i 1:1 tiltak

Årdal kommune har ledig 80% fast stilling som personleg assistent, frå snarast. Søknadsfrist: 30. oktober

Tilskot til inkludering av barn og unge 2025

Tilskotsordninga “Tilskudd til inkludering av barn og unge,” er no lyst ut for 2025. De finn informasjon på Bufdir sine nettsider. Frist for å søkja er 1. november.

Forslag til kulturprisane i Årdal kommune?

Frist for å komma med forslag til Årets Årdøl, Kulturprisen 2024 og Ungdommens kulturstipend 2024 er 25. oktober.

Kommunestyremøte torsdag 26. september

Torsdag 26. september kl. 13.00 er kommunestyret samla til møte i kommunestyresalen. M Du kan følgje møtet direkte på KommuneTv.

Formannskapsmøte torsdag 19. september

Det er møte i formannskapet torsdag 19. september kl. 12.00 i kommunestyresalen.  Du kan følgje møtet direkte på KommuneTv.

Utvida bandtvang for hund i Årdal kommune

Det er bandtvang i Årdal kommune i perioden 1. april til 1. november.

Kurs: Vegen vidare - Leve med og etter kreft

Helse Førde inviterar til pasientkurset “Vegen vidaer - Leve med og etter kreft”. Kurset er for pasientar som har gennomgått kreftbehandling og deira pårørande.

Oppdatert info tysdag kl. 16.30: gangveg i Utladalen opnar onsdag kl. 16.00

Svalheim bru er opna. Arbeid med rydding av gangveg ved Ålmennhagen i Utladalen er starta og vegen vert opna onsdag kl. 16.00.