Ferievikar i tekniske tenester og friluftsbadet

Me har ledig stillingar som ferievikarar sommaren 2024 innan tekniske tenester og friluftsbadet.

Solid folketalsvekst i Årdal i 2023

Årdal kommune har i 2023 hatt ein gledeleg folketalsvekst, viser ferske tal frå Statistisk Sentralbyrå (ssb.no). Folketalsveksten er på 67 personar og ein slik vekst må ein heilt tilbake til 2007 for å finne liknande tal på. Innbyggjartalet i Årdal 1. januar 2024 er på 5239 innbyggjarar.

Forskarfabrikkens sommarskule 2024

Sommarlab er ein kreativ og lærerik sommarskule for dei som går ut av 4. til 6. klassetrinn før sommarferien.

Skisseprosjekt nytt omsorgssenter

Måndag 12. februar vart det gjennomført to informasjonsmøter om skisseprosjekt for nytt omsorgssenter.   Fekk du ikkje med deg nokon av desse møta så har du no høve til å sjå opptak frå møtet i Øvre Årdal og du kan bla igjennom presentasjonen til Norconsult.

Formannskapsmøte torsdag 15. februar

Formannskapet har møte i kommunestyresalen frå kl. 12.00 og du kan følgje møtet direkte på KommuneTV.   Det er problem med løysinga som viser saksdokumenta i sendinga, men du finn saksdokumenta og vedlegg på heimesida vår .

Store nedbørsmender i Indre Sogn - Årdal kommune

Vil du vera meddommar i lagmannsretten, tingretten eller jordskifteretten?

Årdal kommune skal velje nye meddommarar til lagmannsretten, tingretten og jordskifteretten for perioden 1. januar 2025 til 31. desember 2028. I tillegg skal kommunen fremja forslag til skjønnsmedlemmar som skal veljast av fylkestinget. Kommunestyret skal handsame framlegga seinast 20. juni. Utsett frist til 15. mars.

Informasjonsmøter om skisseprosjekt nytt omsorgssenter

Norconsult AS har levert rapport på skisseprosjekt for nytt omsorgssenter på Årdalstangen. Møtet i Årdal kulturhus vert sendt direkte frå kl. 16.30.

Næringskveld, tema styreform, økonomi og utvikling

Sognefjorden Næringshage og Felles landbrukskontor ÅLA arrangerar næringskveld!

Videreføring av prioriterte tilsynsområde for kommunane