Kommunestyremøte 23. oktober - konstituering

Måndag 23. oktober kl. 09.00 er det nyvalte kommunestyret samla for konstituering.  Møtet vert sendt direkte på KommuneTV.

Røykutvikling på Årdal sjukeheim

Søndag kveld i 18-tida rykka naudetatane ut til ein automatisk brannalarm på Årdal sjukeheim. Årsak var leidning som smelta og det vart røykutvikling.

Årdal regodkjent som trafikksikker kommune

Årdal kommune fekk i dag, 4, oktober, besøk av Trygg trafikk som kunne gratulere kommunen med tre nye år som trafikksikker kommune.

Opning av nye møteplassen "Mekken" på Årdalstangen

Torsdag 19.10.2023 kl. 18:00 til 21:00 Ungdomsklubben er for ungdom i Årdal fra 7.klasse og oppover.

Verdas overdosedag - med fokus på overdoseforebygging i kommunen

Årdal kommune markerte verdas overdosedag med stand på torget 31. august. Verdsmannen Thorbjørnsen stod for musikalsk innslag og det vart servert smaksprøvar på rettar frå helsedirektoratet sine oppskrifter som er ein del av kampanjen: «Javisst kan du bli rusfri, men først må du overleve.»

Valresultat kommune- og fylkestingvalet for Årdal

Da er me ferdige med oppteljing av alle lister og resultatet er klart. Kandidatstemmetal per parti Konstituerande møte i kommunestyret er måndag 23. oktober kl. 09.00.

Formannskapsmøte 7. september

Torsdag 7. september kl. 12.00 er det formannskapsmøte i kommunestyresalen. Dette er siste møte i denne valperioden.   Møtet vert streama direkte på kommuneTV. Etter møtet skal formannskapet ha årleg utviklingssamtale med kommunedirektøren.

Kommunestyre- og fylkestingval 2023 - kunngjering av valting i Årdal

I Årdal kommune vert det halde val til kommunestyre- og fylkestingsvalet På valdagen må du røyste i den kommunen du er manntalsført i. Årdal har elektronisk manntal så du vel sjølv kva stad du vil røyste. Hugs legitmasjon.

Å vera hobbyelektrikar lønner seg ikkje

Ved utskifting av taklampe kom gamle synder fram. Det viste seg at det å vera hobbyelektrikar lønner seg ikkje og berre flaks gjer at det ikkje vert brann.

Hugs å registrer lag og organisasjonar

Her på heimesida til Årdal kommune har me ei løysing for å registrere lag og organisasjonar.