Informasjonsmøter om skisseprosjekt nytt omsorgssenter

Norconsult AS har levert rapport på skisseprosjekt for nytt omsorgssenter på Årdalstangen. Møtet i Årdal kulturhus vert sendt direkte frå kl. 16.30.

Næringskveld, tema styreform, økonomi og utvikling

Sognefjorden Næringshage og Felles landbrukskontor ÅLA arrangerar næringskveld!

Videreføring av prioriterte tilsynsområde for kommunane

Klatring i buldrerommet for born og unge laurdag 27.januar

Kommunestyremøte 25. januar

Torsdag 25. januar kl. 12.00 er kommunestyret samla til første møte i år. Møtet startar med at representantar frå Hydro Årdal orientere om fluorproblem knytt til hjortevilt. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTV.

UKM 2024

UKM 2024 byrjar å nærme seg! LAURDAG 02.mars 2024

Oppstart klubbane

Ny postliste

Frå 1. januar publiserer kommunen postliste med fulltekstdokument. Det betyr at du i dei fleste tilfeller ikkje treng å søkja innsyn, men at dokumenta ligg lett tilgjengeleg. Det er tre virkedagar forsinka utlegging, slik at fyrste dato med fulltekstdokument tilgjengeleg vert frå 5. januar.

Brann og redning oppsumering 2023

2023  oppsummert frå oss i Brann og redning, med  65 reelle oppdrag.  Noko mindre en i 2022 (83). Det stemmer og ganske likt med resten av landet med færre hendingar og brannar. Prosentvis så er fordelinga av hendingar likt som i 2022.

Manglar du noko ved utlevering frå SIMAS

Du kan no henta korg, bioposar plastsekkar, sorteringsguide og kalendar på tenestetorget på Årdalstangen og på biblioteket i Øvre Årdal.