Opningstider ved Årdal legekontor i sommar

Årdal legekontor har endra opningstider frå 24. juni til og med 16. august.

Kommunestyremøte torsdag 20. juni

Kommunestyret er samla til siste møte før sommaren, torsdag 20. juni kl. 09.00. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTV.

Sommartrening Friskliv

Frisk start på veka ! Vær sosial, ha det kjekt og kom i litt bedre form ! Frisk start er eit gratis tilbod til deg som vil komme opp av godstolen, over dørstokken og i aktivitet- saman med andre !

Stilling som rektor/lærar i musikk- og kulturskulen

Årdal Kommune har ledig 50% stilling som rektor og 50% stilling som lærar  i musikk- og kulturskulen.  Desse stillingane kan kombinerast dersom søkjar med rett kompetanse for stillingane søkjer. Kulturskulen er ein del av oppvekst- og kultureininga, og har tett samarbeid med grunnskule og SFO. Rektor har kontor i administrasjonsfløyen på Farnes skule, og har undervisningslokaler på dei to grunnskulane i kommunen. (Farnes skule og Tangen skule). Søknadsfrist 28. juni.

Program - Folkefest for Vettisfossen

Bli med på folkefest for Vettisfossen – 100 år med vern, laurdag 22. juni. Me oppmodar om samkjøyring eller benytt dykk av sykkel fram til Hjelle

Formannskapsmøte måndag 17. juni kl. 09.00

Formannskapet er samla til siste møte før ferien tek til. Møtet er i kommunestyresalen måndag 17. juni og startar kl. 9.00. Du kan følgje møtet direkte på KommuneTV.

Følg utvalsmøta direkte på KommuneTV

Torsdag 6. og fredag 7. juni er det utvalsmøter og desse kan du følgje direkte på KommuneTV.

Årdal er ein trygg og god plass for unge å vekse opp i!

Det er konklusjonen etter gjennomgang av resultata frå Ungdata undersøkinga.

Informasjon om vegarbeid på fylkesveg 53

Kort om prosjektet To fanggjerde skal setjast opp mellom Finnsåstunellen og Kolnostunnelen. Funksjonen til eit fanggjerde er å ta imot steinsprang. Samla lengde på gjerda er om lag 950 meter. Det lengste gjerdet er nesten 700 meter og går langs Finnsåstunnellen. Gjerdet frå Kolnostunnellen er 260 meter. Arbeidet er delt opp i fire fasar; Inspeksjon og reinsk, vegetasjonsrydding av traséen til gjerda, boring og etablering av forankringar til gjerda, så installasjon og montering av gjerda. Etter at gjerda er installert, skal vegskjæringane under gjerda sikrast.

Høyring - alkoholpolitiske retningslinjer 2024-2028

Løyveperioden for sal- og skjenkeløyve i Årdal kommune går mot slutten og kommunestyret skal i møte 20. juni tildele løyver for perioden 2024-2028. Årdal kommune sin rusmiddelpolitiske handlingsplan vert ikkje ferdig revidert før hausten 2024 og med det som bakgrunn er det utarbeidd alkoholpolitiske retningslinjer som no vert sendt på høyring.  Høyringsfrist vert sett til 14. juni.