Kunngjering om utlegging av manntal til kommune-, fylkesting- og sametingsvalet

Logo for nasjonalt og lokalt val på nynorsk - Klikk for stort bilete

For å få røysta på kommune- og fylkestingvalet må du stå i manntalet som er sett opp på grunnlag av opplysningar frå folkeregisteret per 30. juni i valåret.

Manntalet for Årdal kommune vert lagt ut til offentleg ettersyn frå 12. juli.

Det vil seie at dersom du har flytta til ein anna kommune og melding om flytting ikkje er motteke i folkeregisteret innan 30. juni, står du framleis i manntalet i den kommunen du flytta frå. Du må da førehandsrøyste eller røyste i den kommunen du er manntalsført i på valdagen.

Utlegging av Sametinget sitt manntal

Vallova krev at Sametingets valmanntal skal bli lagt ut samtidig med manntalet til kommune- og fylkestingsvalet.

Manntalet for Årdal kommune vert lagt ut til offentleg ettersyn på:

• Rådhuset, tenestetorget
  • Årdal bibliotek

Manntalet vil liggje ute til ettersyn fram til og med valdagen 11. september 2023.

Dersom namnet ditt ikkje står i manntalet for kommune- og fylkestingsvalet, eller du meiner det er andre feil i listene, kan du klage. Klagen skal vere skriftleg og den skal vere grunngjeven. Klagen sender du til valstyret i kommunen.

Norske statsborgarar som er busette i utlandet, og som ikkje har vore registrerte i folkeregisteret som busette i Noreg ein eller annan gong dei siste ti åra før valdagen, må søkje om å bli innførte i manntalet for å kunne røyste ved valet. Søknaden må ha komme inn til valstyret i den kommunen du sist var registrert som busett i Noreg, innan dagen etter valdagen 12. september 2023 kl. 17.00.

Søknadsskjema for innføring i manntalet.

Krav om retting av feil skal sendast til:

Valstyret i Årdal kommune
Statsråd Evensens veg 4
6885 Årdalstangen

eller på epost til post@ardal.kommune.no