Boligdugnad.no - ein stad for private som ynskjer å leige ut bustadar

Direktoratet for byggkvalitet (DiBK), Husleietvistutvalet (HTU) og Kommunal- og dirstriksdepartementet (KDD) lanserte 12. juni ein nettstad som gjer det enklare for privatpersonar å leige ut bustadar.

Boligdugnaden.no

Skjermdump av framsida til nettstaden på lanseringsdagen.

Boligdugnaden skal bidra til fleire utleigebustadar

Krigen i Ukraina gjer at det kjem fleire flyktningar til Noreg. Det store behovet for leigebustadar rammar ikkje berre flyktningane, men og studentar og andre som ynskjer seg inn på leigemarknaden. I mange kommunar er utleigemarknadane i ferd med å bli ganske utfordrande, med færre tilgjengelege leigebustadar enn tidlegare. Målet med Boligdugnaden er å få fleire til å leige ut ledige leilegheiter, hus og rom. På nettstaden er det lagt ut korleis gå fram for å leige ut.

Nettstaden vil kunne avlaste kommunane

Boligdugnaden.no formidlar informasjon slik at du som bustadseigarar vert i stand til å gjere ein eigenvurdering av det du ynskjer å leige ut, før du leige ut. På nettstaden kan du:

1. Finne ut om ditt hus, leilegheit eller rom kan leigas ut lovleg.
  2. Lese råd og anbefalingar om kva du bør gjere og ta stilling til før du leige ut
  3. Få tips til korleis du kan finne ein leigebuar, for eksempel gjennom kommunen din.

Lurar du på å leige ut, sjekk ut boligdugnaden.no